INSTRUKTØRER

Louise Robinson

– Louise er uddannet Can. Mag. Dramaturg og har siden 2013 arbejdet som instruktør i både Horsens og Mariager. Hun har udover dette undervist i teater i 14 år. Louise underviser også på både scenekunstlinjen på Mariager efterskoles akademiafdeling og Horsens performance hold. Hun er vandt til at arbejde med unge mennesker og har en passion for at hjælpe unge mennesker og børn videre i musical verdenen

Junior Robinson

– Junior er sanger, sangskriver, vocal coach, kor leder og skuespiller. Han har sunget siden den tidlige barndom, hvor han startede ud med gospelsang med hans brødre og sidenhen er han blevet en af de mest anerkende gospelsangere i Europa. Han har medvirket i flere Broadway shows i London, flere TV-shows og vundet priser for sine præstationer. Han er engelsktalende, derfor er undervisningen på engelsk.

Lærke Hansen

Lærke har været en del af musicalskolen siden opstart af skolen. hun har danset pardans siden hun var 2½ år og har flere titler bag sig, Dansk, jysk og nordisk mester m.fl. hun stoppede med pardans for et par år siden for at satse alt på musicalen.

Hun har deltaget 2 gange i VM indenfor large production,  begge gange med en flot 4 plads.

Hun er meget aktiv i forskellige musicals rundt omkring i Jylland.

Lærke har undervist på Den Kreative Skole i Fredericia i et år og er nu klar til flere udfordringer indenfor underviserfaget. Lærke har stor erfaring indenfor mange forskellige dansestilarter bl.a. musicaldans, pardans, hip hop, ballet, moderne og mange flere.

Lærke er desuden også ansvarlig for PR på vores sociale medier.